30 mars 2008

Min store lillesøster!!

Jaja Astrid - saa daa har du blitt fjortis!!
Dette ble paa etterskudd, og fra ein internettcafè - for du skjoenner min pc har visst streiket..
Men, saann er det.. Naa var det ikke om min pc e skulle snakke, men om at du har blitt ennaa stoerre..
Jeg haaper du hadde ein flott dag! Tenk, fjortis allerede.. Astrid, du er ei spesiell jente for me. Jeg er kjempegla for aa kunne kalle deg min lillesoester!! (til tross av at du faktisk er stoerre enn meg).. hehe.. Jeg er stolt av aa hoere hva du driver med hjemme paa Vegaarshei - og husk at du er og kommer til aa bli et stort forbilde for mange.. Jeg gleder meg masse til aa komme hjem, kunne sitte med deg i stua aa se film, snakke - og til vi kan ta ein kjoeretur igjen, reise paa kino, bowling og ikkje minst forskjellige ungdomsmoeter og konserter.. Saa skal mi vel faa til ein Start-kamp ein gong tenker e..
Fortsett aa vaere den du er Astrid - for du er fantastisk!! Jeg gleder meg masse til aa komme paa gardermoen til sommeren og treffe deg igjen!! Men, frem til det faar vi holde kontakt paa mail..
Jeg er kjempegla i deg, min store lillesoester!!
Stor klem fra Colombia



4 kommentarer:

Anonym sa...

n� er det ikke lenge til du kommer hjem til Norge 1. april v er det bare 77 dager til vi ser deg p� Gardemoen hilsen lilles�ster kjersti

gratulerer med dagen Astrid!!!

VegårshEirik sa...

"Amen, sister!" (som dei seier i USA når dei ska understreke noe dei e enige i....)

Astrid sa...

Tusen takk stina!
Detta fikk t�regangene mine til � jobbe kan man sei.. :P
Gleder meg masse til � se deg igjen!
E e s� utruli gla i d� og det har e forst�tt meir etter at du reiste!
Mange gode klemmer fra den store lillests�tera di Astrid <3

Anonym sa...

OG DU ER JAMMEN EN FLOTT STORESØSTER! KLEM FRA ONKEL KJETIL