02 oktober 2007

Gratulerer med dagen!

Renate!!
Gratulerer så masse med dagen!!

Du er ei herlig jente, som jeg er utrolig glad i! Du løfter humøret minst ti hakk, og du er omsorgsfull mot alle, vil ingen vondt og rett og slett en av mine beste venninner! Jeg håper du får ein fantastisk dag! Jeg savner deg masse, og gleder me til å treffe deg igjen.. Men, først skal vi oppleve en del begge to!

Du må kose deg masse dette året, i Stavanger, med Karoline og alle de nye vennene du får der! Det er viktig å ta vare på de man har rundt seg, og ta vare på vennskap. Og selv om vi ikke kommer til å se hverandre før til sommeren, skal vi holde kontakten!

Jeg er glad i deg, Renate!
Gud velsigne deg rikt, og det året som ligger foran!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå! Så sjønn du er! Tusen takk! Jeg gleder meg til å treffe deg igjenn! :)

Klem Renate!

Silje sa...

Takk for koselig hilsen Stina! Prøver å se innom bloggen i, å lese litt av det siste som ha skjedd:D Godt du ikke skriker etter å komme hjem derfra:P Hadde jo vært ekstremt kjedlig hvis det ikke hadde vært noe gøy å være der:P

Ikke ferie før i desember? Men det går kanskje greit? I desember får vi ferie 14.des! Konge sant?
Gleder meg til så se deg igjen!
Ska gjøre så mye sprell som mulig :D
Stor klem