17 september 2007

Bildeoppdatering!!

Fotball, eller galne "mannfolk"?!


Til venstre:
En sliten Elkin med en håndfull bananer
Til høyre:
Verdens skjønneste "lillebror"







To gode venner





Colombianske frukter
Til venstre:
min "grand-onkel"
Til høyre:
min "bestefar"





Carlos med appelsiner (marte`s "far")






Kakao er godt!!
Galne misjonærer!!














Masse flott utsikt, og virkelig ein plass å slappe av!!




Til venstre:
Fått meg to gode venninner!! =)
Til høyre:
min "far"












5 kommentarer:

Anonym sa...

så jille bilder!!
det e så jilt å se åssen du har det der nede!

Anonym sa...

det skjdde noe rart med redigeringen her. hmm

Stina sa...

Ja, e så det.. Men, regna nesten med at folk skjønte det?! jeje.. Det var i alle fall bilder!! =)

Unknown sa...

Du bur jo i kakao-land! morro!!

Renate sa...

Hei hei!
Så bra dere ser ut til å ha det:) Fine bilder!
La deg til på bloggen min jeg, håper det er greit. (www.renatenesset.blogspot.com)

Klem Renate =)