11 juni 2008

Siste timene i Colombia....

Ja, da er det vel nesten snart nedtelling på timer til jeg skal reise hjem til Norge.. Hvis jeg tenker meg om to sekunder..... er det...... 17 timer til flyet letter fra Colombiansk jord, og jeg er på vei hjem.. Akkurat nå sitter jeg heller småstresset over en egentlig ikkje så stor sak.. Og det er; Hvor mange kilo kan jeg ha med? Hvis jeg kan ha med 46 kilo - som er det jeg har fått beskjed om, er det ikke noe problem.. (har 33 kilo i koffertene nå, og mangler å legge inn LITT klær..) Men, er det 30 kilo som noen sa i dag at det kanskje var- har jeg et større problem..

Jaja - men sies det ikke i bibelen at; "vær ikke bekymret for morgendagen, for morgendagen skal bekymre seg for seg selv. Hver dag har nok med sin egen plage.." - Så jeg bare ber Gud om å gjøre meg rolig, og at reisen og alt skal gå bra.. =)

Og når jeg sitter på flyet fra paris er då jeg er mest rolig kan jeg tenke meg.. Forestill dere Marte og meg alene på flyplassen i paris, og at vi skal finne fort frem.. Det skal vel gå også.. =)
Og på torsdag kl.3 på ettermiddagen norsk tid lander jeg på norsk jord - og det blir nok en overgang.. både gruer og gleder meg..

I dag har dagen gått til litt av hvert.. Først stod jeg opp tidlig, pakket enda litt.. Og da jeg forlot huset, så mitt rom ganske så bomba ut.. Jeg traff ein kamerat og søstera hans - for ho hadde så lyst å reise ut med meg før jeg reiser.. Dermed reiste vi for å spise lunch, deretter gikk turen til frisørsalong for å ta manikyr (der ho alltid går) - og jeg ble veldig fornøyd.. Så var det til huset deres og se film, frem til jeg måtte gå halv seks.. Da var det å møte familien min - for de hadde bedt meg med ut i kveld, siste kvelden her.. Det var veldig god mat vi spiste, og jeg ble UTROLIG mett!! Lille Ian David var på kjempehumør - og jeg merker mer og mer at jeg kommer til å savne han masse..

Og resten av kvelden har gått til å pakke, pakke og pakke.. Og nå tror jeg at jeg er ganske i havn - i alle fall så lenge jeg kan ha med 46 kilo.. Hvis ikkje blir det litt omrokkeringer, og må tenke meg om noen ganger til.. men, det får vi ta som det er i morgen!!

Gleder meg masse til å treffe dere alle hjemme igjen!!
Nå blir dette siste innlegg fra Colombia.. Heretter blir det nok masse innlegg på spansk..
Ha ein flott dag, og vi snakkes vel straks.!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder me så møe t å se dæ igjen Stina!! ;)

Silje sa...

Virker som dere har hatt en fantastisk tur da!!

Anonym sa...

..... må berre sei at det er fantastisk å ha deg i noreg igjen....