22 februar 2008

Ya tengo 6 meses aqui!!!

Ya casi - en una semana tengo 6 meses aqui, y solo falta 4.. El tiempo pasa muy muy rapido. Y a mi me gusta mucho estar aqui en colombia, pero espero que - cuando regreso a noruega - muy pronto puedo ir a visitar a Colombia con mi familia..
Aunque quiero ir a Noruega - no quiero ir de Colombia. Pero, en junio toca hacerlo.. Depronto en mi cumple.

Litt av Bogota


Og ikkje meir spansk..
Nå begynner tida å nærme seg til at jeg skal sette nesa hjemover til "jille heim, vegårsheia".. Det er både trist og konge!! Det er trist for e vil jo ikkje reise herfra - men på samme tid vil e hjem og treffe dere alle igjen!!

Nå er det lenge siden sist oppdatering på norsk - så i mellomtida har det skjedd masse.. Noe av det vi har opplevd, er at vi har hatt besøk av ei gruppe på 20 stk fra ansgar. Vi var endel sammen med de - og det var veldig artig!! De var med til La Vega, vi var på kjærlighetsbrigader, shopping, noen tok tatovering og mye mye mer..
Og jeg var jo også så heldig av to av disse fra ansgar var mine venninner - Linda og Hege fra Borgen.. Det var utrolig koselig å treffe de igjen - og e trur de hadde det bra her i Colombia. Det virka i alle fall slik.. Her er noen bilder fra dette..

Heile gjengen


Dukketeater

Pustepause på kjærlighetsbrigaden


Mark, meg, Felipe, Kristine og Jon Vegar

Colombiana må til...

Linda og Hege på gården med Andres og Sebastian

2 kommentarer:

Renate sa...

Å jeg gleder meg til å se deg igjen vennen!!
Håper du forsatt har det bra!
Vældig gla i dæ :D

Stina sa...

Jaaaa - e gleder me til å se du igjen au!!
E har det knall - koser meg masse og har det flott.. Merker at det begynner å dra i begge retninger nå.. at jeg gleder meg til å komme til Norge - og at jeg ikke vil reise herfra..
menmen - det er slik det skal være!!
kjempegla i du au, Renate! =)