29 februar 2008

Litt fra den siste uka..

Ja, nå har det gått nesten ei uke siden sist.. Og i løpet av den tiden har jeg jobbet endå litt.. Mandagen var fri - så den gikk til skikkelig rydding/vasking på rommet. Og på kvelden var vi invitert til Co-pastoren og kona.. (Alexis og Maria). For to uker siden fikk de ein aldeles nydelig gutt - så vi hadde med "graut" til han.. machende bukse, body, sokker og lue.. :)
Tirsdagen var det Jakobs Hus, Proyecto Esperanza og på kvelden begynte jeg så smått med "norskkurs" for et par venner som har søkt på ansgar til høsten.
På onsdagen reiste vi opp til rehabiliteringsgården, og der brukte vi først litt tid på å lete etter leirsted til speiderleiren vi skal ha i mai.. Da klokka ble fire, var det tid for Seamos Parces (fotballskolen).. Da hadde vi trening i et par timer før vi skulle opp igjen på gården - og det var kveldsmat og tid for å legge seg..
Som vanlig på torsdager var det på tide å stå opp kl.05.00.. Da var det rydding, vasking, frokost o.l. frem til vi fulgte ungene til skolen litt før sju.. Etter dette var det rydding som stod på programmet - og så satt jeg og Marte ei stund med ei jente å spilte kort.. =) Ei som ikke skulle på skolen. Utpå ettermiddagen hadde vi speider - lære loven - mens der var besøk fra APC, og de hadde et møte.. Etter lunsj kjørte vi med Walter (pastoren) tilbake til Bogota! Musikken på full guffe og alle sang med!! =)
Da vi kom til Bogotá reiste jeg og Ingeborg Karine på kino.. "antes de partir". Det var ein fin film..=)
I morgen er det ungdomsmøte som jeg og Marte har ansvar for!! =) Vær gjerne med å be om at det må bli bra!! Så i mårra er planen å bake boller med eggkrem i.. Blir spennende å se hvordan det går.. Hehe.

2 kommentarer:

Astrid sa...

Så jilt med fotballtrening, jeg savner det jeg, men mi kan jo spille fotball heile sommerferien :D
Nå e d vel ikkje lenge te Ingeborg (?) karine reiser igjen?!
Nå begynner det og nærme seg at duau reiser heim, glader meg masse :D
Kjempe gla i dæ Stina <3
Klem fra Astrid<3

Anonym sa...

Hei.
Er bare tilfeldigs innom sia di. Så flott og rørendes å lesa at du "brenne" for Colombia. Blir heilt overvelda av følelser. Minstemann vår er født i Col. så dette vakre lande vil alltid ha en stor plass i våre hjerter. Ynsjer deg alt godt og Guds rike velsignelse videre i arbeidet