20 oktober 2007

Dårlig med oppdateringer...

Det har vært dårlig med oppdateringer den siste tiden. Beklager dette, og jeg får ikke oppdatert veldig nå heller.. Men, her kommer noen stikkord om noe av det som har skjedd i det siste:

- Misjonærmøte med strategidag: to lange dager med planlegging, info, strategi osv osv..
- Krasja med bussen: alt gikk bra, og ingen skada
- Lovsangsøvelser: den siste uka har vi hatt øvelse 4 ganger
- Masse regn: vi måtte gå mer enn et kvartal omvei for ikke å vasse til midt på leggen (både veier og fortau blir som basseng)
- Festivo (Fridag): Jeg og Marte var på et kjøpesenter og så, handla litt og slappa av
- Lagd taco: måtte hjelpe et par gutter(Elkin og David), som ikke var vant til å lage mat, å forberede taco her hjemme.. - Det kan være vanskelig å åpne ein maiboks...
- Sett fotballkamp: men, det blei på storskjerm hos mine "besteforeldre", sammen med ein heil gjeng fra kirka..
- Vært med på speider og ungdomsmøte: jeg kom på andreplass da vi hadde konkurranse om hvem som kunne flest land med hovedsteder i Latin-Amerika.. :)
- Vært hos frisøren og fått grått hår: det skulle bli lysere, men det er bedre nå..

Og i dag skal jeg på speider - være med på å lære de om førstehjelp. Etterpå er det lovsangsøvelse - og på kvelden skal vi ut å spise og feire min vertsfar som hadde bursdag på onsdag - han blei 24 år.. =)

Ha det knall! =)
Og må Gud velsigne dere rikt alle sammen!

Ingen kommentarer: