08 juni 2007

10 fine ting på S

Jaja, når e nå sitter her å holder på å gå på veggene av å lese på nyrealismen, modernismen, Jackobsen, Undset, Hamsun, Braaten, Falkberget, Øverland, språkhistorie osv, tenkte e at e kunne ta ei lita pause med å skrive et lite innlegg.. Har blitt altfor lite av det i det siste.. Men, her kommer då altså 10 fine ting på min bokstav, altså "S".

- Sol
- Sommer
- Solo
- Soft-is
- Spansk
- Søsken (les: søstre)
- Sør-Amerika
- (en god) Samtale
- Strender
- Sammenkomster

Noen flere ting på S som er fine/bra/hyggelige/gilde? Skriv gjerne ein kommentar.. Kan du finne 10 fine ting på din bokstav?

9 kommentarer:

VegårshEirik sa...

"Stratocaster" (gitarmerke)

Anonym sa...

- Stratos
- Saunes
- Sprudlevann
- Selskap
- Sjø
- Sjokolade
- Suppe
- Sjalotlauk
- Spesielle ord

Anonym sa...

skjærgårds??? e ikkje det ein bra ting å finne på?

Anonym sa...

men om e skal finne på min bokstav (hadde misforstått heile greia e.. ja du vett altså.)

- Elefant
- Eple
- Eplenektar
- Ettermiddager
- Enja
- Era
- Etablerte selskaper
- Eldre mennesker
- Energi
- Estetikk

Nå har eg holdt meg til spelereglane óg. Det er ikkje dårleg! =)

Unknown sa...

Åsså tar mi min: G
* Guro
* Gjørme
* Gås
* Gjeiter
* Gulrøtter
* Gullars
* Gutter (hahahaha)

Kari Haugenes sa...

"K"
-koser og klemmer
-karamellpuding
energi bombe/KALORIBOMBE)
-kino
-klining;)min favoritt..daaah
-kassesalg på Spar
-kråkeboller
(no vondt å troke på i sjøen)
-(latter)krampe
-kinderegg
(leike noe å spise+ overraskelse)
-kiwi (ikkje forveksel me butikken)
-klaskedåsa
(blei kalt d når e va liten)
-kraus jordbær
(blir det etter ein dag i bilen)
-Karola (for dyslektikere)

Kari Haugenes sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Astrid sa...

Hmm

-astrid
-Aper
-Auger
-Asperges
-Appelsinsaft
-Anderledens
-Aften
-Alder
-Auksjon
-Amerika

klemmer Astrid

Anonym sa...

- Hester

- Høsten

- Hjemmet

- Himmelen

- Hendene

- Hunden min Birk :D

- Hunden til Stine, Lilo :)

- Hjemmebakte boller

- Høreapperat

- Himmelsenga mi :)