05 januar 2009

Noen som vil på tur??

Yes, til sommeren, om 5 måneder, setter jeg meg på et fly til Colombia for en måned.
Noen som vil være med? hele eller deler av tiden?
Mange som vil "en eller annen gang" - men heilt seriøst, hvis det er noen som har lyst å være med, hadde det vært knall altså!! :)
E vil jo gjerne at folk skal få oppleve Colombia, menneskene og kulturen der - og det er absolutt verdt det!
Det er et land, med mennesker som betyr utrolig mye for meg, som jeg har blitt utrolig glad i - og det tror jeg ikke er vanskelig for andre heller. Lyst på en annerledes sommerferie? I så fall ville jeg blitt veldig glad!! :)

Bursdag i Jakobs Hus!! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

i hodet mitt så jeg or meg at; ja, jeg blir med!

det må jeg tenke litt på. send meg en mail om hva du tenker å gjøre, pris osv...

Anonym sa...

Eg må jobbe heile sommaren. Me har jo snakka om det. Eg har lyst, men sommaren som kjem er nok ikkje så aktuelt for min del. Både økonomisk og tidsmessig.

Eg ser berre fram til den gongen som eg faktisk kan vere med dit!

Stina sa...

Geir: Jeje, då har e sendt deg ein mail!:) hehe..

Betta: Ja, e skjønner den.. Er vel mange som skal det - har e fått inntrykk av.. men.. Ja, e gleder meg også til du kan være med dit!!

Astrid sa...

Som sagt har e veldi lyst :D MEn så er mamma og pappa prblemet vettu :P HEhe (også er det vel ganske stor sjangs for at du iokke ville valgt meg først ?!?)
Klem

Renate sa...

Jeg har kjempe lyst!Men tror det blir litt vansekelig i år desverre...

Stina sa...

Astrid; Tja, de er vel ikkje problemet.. e skjønner de e!:) Og jaudå - selvfølgelig hadde det vært jilt om du kunne vært med, men - mi får ta det ein anna gang.. :)

Renate; Ja, e skjønner.. er jo det de fleste sier.. :) Men, mi må ta det ein anna gang vettu!