11 desember 2008

Verdens beste!!

Jeg var inne på siden til Øyvind Slåtta, og ser at han har begynt å lage små flimsnutter - det er bra. Og da fant jeg denne filmen her.. Det er 9 barn som er ferdige med sin prosess i Jakobs Hus. Og det skal feires!!

Og for meg var det ganske spesiellt - det er ni barn jeg jobbet med det året jeg var i Colombia! Jeg var allerede kommet da noen av dem kom til prosjektet! Jeg sier bare - de er verdens beste! Uten å kunne jobbe med dem når jeg var der - hadde ikke året mitt i Colombia vært det samme! De er små barn, som har fått en vanskelig start på livet - men de er helt utrolige! Og det er helt utrolig å få kunne følge dem gjennom prosessen og se hvordan de forandrer seg!

Vær gjerne med å be for dem! De er små barn, men store skatter, og de fortjener alt godt i livet!

1 kommentar:

Linda Sløgedal & Svein Arild Stallemo sa...

Det var herlig å kjenne igjen flere av barna som jeg traff da jeg var i Colombia:)