13 mars 2007

Hvor gammel er du egentlig?

E og min gode venninne Elisabeth tok ein test på internett, som skulle sei noe om din alder. Ikkje utseende, men hvordan du tenker. Dette var ein spennende opplevelse, og mi blir litt eldre enn det mi egentlig var. E havna på 26 år, og ho havna på 21 år. Ikkje det at ein kan tru på slike testar, men det var jo litt morro å ta den allikevel.
Så viste mi denna testen til fleire her på Borgen, og det blei litt av hvert som resultat.
Alt fra under 18 år til over 50 år. (alle som tok testen er 18 år) Men, nå som du har lest detta innlegget har jo du au litt lyst å ta denna testen, bare sånn for moroskyld. Så då kan du gå inn på linken under. MEN, husk å skriv ein kommentar på min blogg med resultatet på å gammel du blei. :)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. Jeg ble 27 år.. Hva er det for noe? :P

Neida.. Jeg tror ikke på slike tester ;)

Anonym sa...

jeg ble altså 28 år gammel.

er litt i tvil om slike tester kan finne ut hvor gammel man er mentalt, måtte nok ha hatt litt flere spørsmål i så fall. men, men gøy er det uansett!

Anonym sa...

ALLE SAMMEN: Som dykkon konne lese.... E blei 21!
Akkurat genial alder!
E trur nok på slike testar. Gjør e ikkje?

Jo, e trur allti på slike tester, men ikkje så masse som e trur på horoskop.

Alice sa...

detta va skuffende. jeg er 30 stina!!! ikke rart jeg er helt frelst av tanken på å starte familie, men vet jo at det er til alles beste om jeg drøyer den litt til..hehe.. kos deg på firestarter til helga:) klem

Ann Christin sa...

Hehe. måtte prøve på testen e å stina. e blei 27 år.
Trur ikkje på slike tester e heller=)

Anonym sa...

E blei 27! Men det er nå bare fire år fra min egentlige alder...så e er fornøyd!

Anonym sa...

Jo da, tror ikke helt på sånne tester. Jeg ble 18 eller mindre.. Men morsomt det å, siden jeg hele tiden får beskjed om at jeg er så voksen...

Man må være barn så lenge man kan =)

Stina sa...

Hege: nei, e trur heller ikkje på slike tester.. Men, moro er det..

Bente: Ja, det burde vel vært litt fleire spørsmål..

Betta: Ja, e vett ikkje om alt du trur på, men e trudde ikkje du tok det SÅÅ seriøst. Men som du seier, du trur kanskje meir på Horoskoper ja, for det er jo så overbevisende...

Alice: Ja, det høres jo så koselig ut, men det er nok greit å vente litt. Allt har sin tid vettu! :)

Ann Christin: Ja, 27 er vel ikkje d verste, men som du seier er det vel kanskje ikkje så mye å tru på..

Silje: Så koselig å høre frå du. Ja, det var ikkje så langt ifra på du då.. :) Håper du har det fint!!

Maja: Jaja, som du seier. Ein må være barn så lenge man kan! :)

Så jilt å se at så mange tok denna testen, og så er det jo utrolig jilt med kommentarer!! :) Så fortsett med det!!

VegårshEirik sa...

OK.....HOLD DIKKON FAST ALLE SAMMEN!
e blei "over 50 år"......

e visste e følte mæ gammel, men detta va jo bare nedtur.... t mitt forslag, så va d oppt fleire spørsmål der INGEN a alternativa va aktuelle, men e måtte velge noe som ikkje passa i d heile tatt...håper d e dei alternativa som ødela...

Vierlibonden sa...

Hilsen fra Øystein, 30 år...

Vierlibonden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

E blei au 26 år!!

Anonym sa...

Ja,ja, så blei e ikkje yngre enn e e... Men 40 år er vel ikkje så verst det heller, eller hva?

Ja e trur fullstendig på slike tester! (bare tulla..)
Neidå, en får vel vere fornøyd, med ei datter på nitten (snart), synest jeg alderen er heilt grei.

Anonym sa...

Heihei Stina!26 år på meg:)

Anonym sa...

Yessss! Bare 23 år t e e 50... Liv Hilda...

Anonym sa...

Den mentale aldern mi vart 2 år ifra mi eiga. Men i trur at d e før at ho variera så fole. I kan var alt ifra 7 t 70 :)