15 mars 2007

Hjelp, e har blitt tikka!!

Regler: Bloggere som blir "tikket/tatt" må skrive seks rare ting om seg sjøl (no problem!!), eller noe som ingen andre vett, i sin egen blogg, i tillegg t å angi reglene for spillet... T slutt finner spillern fram t seks andre bloggere som "har den", å lister dei opp deia seks i sin bloggpost...Så legger han igjen ein kommentar i "offera" sin kommentarspalte, forteller at dei e "tikket", å at dei må sjekke bloggen t den som "tok dei" for å finne ut av reglene...

Mine seks rariteter:

1. E går lite til frisøren. E klipper meg stort sett sjøl, og resultatetene kan jo være så som så, men bedre er det vel kanskje nå, enn for 13 år siden..

2. E hopper ikkje over den kjente "bukken" i gymtimene når det er turn. Det er rart, men når e springer mot den for å hoppe, vokser den og blir myre større og farligere enn når andre hopper.. (Men, e har hoppa over den altså, men det er bare veldig skummelt..)

3. E har ein tannbet i leppa mi.. Når e gjekk i fjerde klasse datt e mot ein vask, og slo tanna gjennom leppa, så knakk tanna, og det er fortsatt en bit i leppa ennå..

4. E fekk applaus på Hard Rock Kafè i New York.. (alle gjestene klappa..)

5. E var til Danmark før første gong som 16-åring.. (Og då hadde e allerede vært ein gong i USA)

6. Min drøm når e var lita var å bli tannlege..

Jaja, noe du lurerpå er det jo bare å kommentere!! :)

Og e tikker:

1. Elisabeth Gryting
2. Guro Knuten
3. Renate Kristiansen
4. Linda Rugnes
5. Fetter Erlend
6. Kusine Marte

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..
sjekk ut mine "rare" ting...

Anonym sa...

har og blitt tikka.. d er jalla! mn du, jeg kommer på borgen i helga!!! :D skal en tur på "stjerner i sikte" ... ser jeg deg da!?!

Stina sa...

Åja, hørte du skulle komme!! Du treffer me der då vettu, så koselig at du kommer! Gleder me!! :)

Anonym sa...

Ja, d var konge i helga! Fikk ikke sett deg så mye da. men til påske kommer jeg hjem vettu, da må vi samles en gjeng! ;) .. mn du, en ting, om d er mulighet for at jeg kan få d du filma på "stjerner i sikte"? ...går d an å legge over på dvd!?! jeg har ikke peiling på d,:) mn går d an!?!