31 mars 2007

Brev fra NMU!

God påske alle sammen!
Nå er det endelig ferie, og det skal bli godt å slappe av, jobbe og kose seg i det nydelige været som er nå! Håper dere har det fint i påska, og at dere koser dere masse!

I dag fikk jeg et brev fra NMU i posten, der det stod at REMI (Råd for evangelisering, misjon og internasjonaltjeneste) hadde bestemt seg for å innkalle meg på intervju 1.mai, i Skien. Dette var ett steg videre mot å få svar på hva det blir til høsten, utrolig spennende!

Men, det som da dukket opp, og jeg kom på litt senere, var at 29.april skal jeg egentlig reise på tur til Brüssel/Paris med klassa. Einaste turen på videregående, og jeg har gledet meg masse. Men, selvfølgelig velger jeg jo å reise på intervjuet, for det er den eneste sjansen jeg har til å på intervju. Derfor søker jeg nå på billige flybilletter til Brüssel 2.mai.

Be gjerne om at Gud må være med på intervjuet, og under utvelgelsen, slik at det blir etter hans vilje. Det er det viktigste! For Han vett hva jeg vil, og han vett hva som er det beste for meg og andre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

høres ut som et godt tegn! at du blir kalt inn til intervju, mener jeg! skikkelig spennende! jeg ber:)

å, håper virkelig du får tak i billett.. ha en deilig ferie! her i tøns er det også nydelig vær, og i dag skal vi ut til stranda og grille:):)

Stina sa...

Så godt å høre! :) Ja, e ble i alle fall veldig glad for å ha blitt kalt inn. Kan jo hende alle er kalt inn, men det er liksom et skritt nærmere nå, og e har ein sjans.. :)

Ja, e har fått billett, og 6.45 2.mai reiser jeg til Brüssel for å treffe de andre ved EU-parlamentet.. hehe.. Blir masse på ein gang.. 27-29.april- krussetreff, 1 mai - intervju/Oslo, 2.mai - Oslo/Brüssel og 8.mai - Borgen.. :) Men e gleder me!!

Anonym sa...

detta e spennans. men Gud e me! Halleluja å sånn.
e ber=)

Anonym sa...

det går nok bra...