27 mars 2009

Thank you!

Så ein fin film på youtube i dag.. Og det fikk meg til å tenke..

Jeg vil gi dere en liten utfordring; husk at du for noen er et forbilde, gjør små ting i hverdagen som kan være med å vitne om vår tro til andre! Ikke vær flau over hva du tror på!
Jeg vil gjerne være en person som med den jeg er vitner om Jesus og hans kjærlighet - jeg vil dele med andre det jeg har lært og fått oppleve!

Det gjelder ikke bare de store og synlige tingene - det kan være et smil, hilse på noen som er nye i menigheten din e.l.. Det kan være slike ting som er avgjørende for et annet menneske. Alle skal ikke reise til Afrika, alle skal ikkje holde taler i store forsamlinger, alle skal ikke lede lovsang osv.. Men det er viktig at vi alle bruker våre gaver og evner til å tjene Gud med det vi kan - og å vinne mennesker for Ham!

Gud velsigne dere alle - og lykke til med å være et forbilde i hverdagen!!

1 kommentar:

Renate sa...

Det er så sant atte! Fin sang foresten =)